2008.01.07. 14:43 ge

A blog bátor hősei

BKV Team

Spirk József, az index.hu munkatársa (kirk kapitány)

Az Index.hu újságírójának eddig leghosszabb busszal megtett útja Budapest-London, ami elmondása szerint szintén nem volt könnyű, na de akkor mi lesz vele most? Rajta kívül a fedélzeten a magyar buszgyártás jelenlegi eminenciásai utaznak, többek között a Volvo-t gyártó Alfa Busz vezére, Mogyoróssy Tibor és a 3 sofőr (Farkas Ferenc, Molnár Attila, Lukács István), akik a kb. 8000 km-es távot fogják levezetni.

Flying Gizi Team

Thomas Jacques
L. Laki László



A két kutató  a tőlük elvárható módon kivágják magukat minden helyzetben. Kitartás akkor is amikor a tudomány törvényei már nem érvényesek: különös forróság, délibáb, mindenhol por és homok, küzdelem, kipufogógáz, kis állatok és leginkább sajt, aztán elfogy a benzin is… Halált megvető bátorsággal, elengedett kézzel, háló nélkül, szembeszállnak a valósággal! Küzdenek a sikerért, hogy földönkívüli organizmusok nyomait megtalálják a kontinensen. A Gizi News Network csapat őrült aeronautái a modern, XXI. századi technológia segítségével kutatják a múltat és a jövőt, bebizonyítják a bebizonyíthatatlant, odapöttyentik a pontot a mondat végére.



Kabakoma talon csapat

Elek Márton (gólyaláb, rajtszám: 173)
Petrovics Péter (lóhalál, rajtszám: 174)

Ghánába megyünk motorral, mert ott van dolgunk februárban. Repülővel unalmas lenne az út, ezért választottuk a motort, így legalább átélhetjük az utazást. Mivel Bamako útba esik, útba is ejtjük. Bamakoig a többi motorossal túrázunk, onnan kettesben a földutakon Accra felé. Az útra vettünk két 20 éves Honda Dominatort, amit Nyitray István (Budamotor) készít fel. Indulás előtt talán lesz időnk legalább egyszer kipróbálni. Majd útközben belejövünk.


Kontroll csoport

Kis csapatunk - Kecsó és Ádám - potyautas a Budapest-Bamako-rali mezőnye mellett, nem tudtunk nevezni. Pont idén megszűnt a stoppos/hátizsákos kategória, és a kedvünkért nem nyitották újra, szóval tényleg földönfutók lettünk. De a hivatalos rajtszám hiánya nem tart vissza minket, mi is indulunk és oda is érünk, talán időben. És Bamakoban csak félúton leszünk, mivel hazafelé is stoppal jövünk egy kis kalandozás után. Mindketten hátizsákos utazók vagyunk, így jártuk be Közép-, Dél- és Nyugat-Európát. Tavaly egy kicsit felfedeztük a Balkánt is. Civilben főiskolák diákjai vagyunk. No, meg barátok. A Bu-Ba-Ra egy fapados raliként került be a köztudatba. Nem kell fullos verda meg hitech motyó, hogy elérjük a célt! GPS -> kuka, telefon kikapcs! És irány dél! Bamakoban találkozunk. Mi leszünk azok az arcok, akik a hotel mellett sátraznak... Részletek majd itt és a www.adab.hu-n

16 komment

Címkék: bkv kontroll kabakoma flyinggizi


A bejegyzés trackback címe:

https://bamako.blog.hu/api/trackback/id/tr19288209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

majkahusky 2008.01.07. 18:41:27

hol vannak a napernyők?

becherpig 2008.01.08. 00:44:08

jezus, legalabb moderalnatok a reszvevok dramai posztjait, ez a ket motoros fasz roppant kinos.

"Ghánába megyünk motorral, mert ott van dolgunk februárban. Repülővel unalmas lenne az út, ezért választottuk a motort, így legalább átélhetjük az utazást."

hátbazz.

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2008.01.08. 13:10:24

Na így jár aki összevissza klikkel.
Hajrá kirk kapitány!
hajrá Flying Gizi! (ezt a nevet... :)))
Hajrá Kabakoma talon!

2008.01.08. 13:28:59

Becherpig, miert kinos ez? Azert, mert kalandvagyo emberek, es a repcsi unalmas? Vagy nem ertem...

budamotor 2008.01.11. 21:58:18

becherpig! szépen besároztad magad! persze az írásod alapján lehet, hogy nem is érted miről beszélek.

becherpig 2008.01.12. 02:13:16

kedves budamotor, köszi (a privát mailt is). hogy mit nem értek? hogy mennyit szórtok el itt mulatozásra és mennyit a fene nagy jótékonyságra? de tényleg, megoszanád ezt az információt, csak nagyságrendileg? mi az arány a kettő között?

ps: én is szeretlek.

Mr. Pink2 2008.01.12. 06:47:08

becherpig, egész biztosan többet, mint te, bármennyi is legyen az.

mizie 2008.01.12. 11:13:33

tudnám minek kell a videora angolul beszélni ha valakinek ilyen durva akcentusa van...

budamotor 2008.01.12. 19:43:29

Kedves Becherpig. Attól, hogy másoknak van pénze jótékonykodásra, mindelmellett szórakozásra,ettől Te ne érezd magad szarul! A társadalom így áll össze: gazdagog vs. szegények. Sajnálom, hogy mi magyarok egyből az kérdezzük mennyibe van, és nem azt hogy mennyit tettél érte! Nagy a difi.
Az "elszórt" pénz nagyságrendileg annyi, mint 8 nap Mauritius-on. Te melyiket választanád? Én is szeretlek.

becherpig 2008.01.13. 14:48:44

hali,

rosszul érzem azt, hogy nem kaptam választ a kérdésemre? ideírom mégegyszer, hátha nem titok rá a válasz:
"mi az arány a kettő között?"
amúgy ebből a szempontból tényleg jobb az idei, mint a tavalyi. ha a szórakozás dominál, nosza rajta, nincsen azzal baj. csak ne keverjünk a kommunikációba 50%-nyi jótékonyságot ez esetben.

moon 2008.01.13. 19:03:39

ja, erre én is kíváncsi lennék - meg esetleg a végösszegre, az összes csapatot tekintve - engem a trip költsége nem nagyon érdekel, csak a jótékonyos része

slapaj 2008.01.16. 15:22:29

becherpig
Nem kétséges, hogy a mezőny java része röfögési célzattal megy a bamakora. A jótékonysági mázat viszont a szervezők öntik az egészre, kár ezt egyetlenegy csapaton számon kérni, és ezért lemotorosfaszozni őket.

Eiríksjökull (törölt) 2008.01.16. 16:29:04

a jótékonyság természetesen a média miatt van, így nagyobb hírverést lehet csapni. Olyan ez, mint amikor a sztárok örökbefogadnak gyerekeket :)
süti beállítások módosítása