2008.01.05. 15:51 ge

Palikék és Szalayék nélkül indul a futam

A szervezők tájékoztatása szerint a Szalay Dakar Team és a Palik Racing Team a mai nap folyamán jelezte, hogy nem kívánnak élni a felajánlott lehetőséggel és a Dakar helyett nem indulank a Budapest-Bamako-ralin, viszont több szlovák csapat is szívesen átigazolnána a magyar futamra. Vladimir Nemajer és Petr Prohazka, akik a Dakaron 389-es rajtszámmal indultak volna, még nem döntötték el, hogy Budapestről rajtolnak, vagy az első három európai etap kihagyása után Almeriában csatlakoznak mezőnyhöz.

Szalay Balázs nyilatkozata a dakar.hu-ról: "Minden magyar versenyző, így Palik László, Kis Sándor, Liszi László, Varga Ákos, Szilvási Péter és a magam nevében is nyilatkozom, hogy nem szándékozunk részt venni a Budapest-Bamako túrán - mert ezt nem nevezzük ralinak, hiszen csak egy túra -, és szeretnénk, hogy ha nem kevernék össze a Dakart a Bamako túrával, hiszen a két esemény minden szempontból összehasonlíthatatlan."

72 komment

Címkék: hír


A bejegyzés trackback címe:

https://bamako.blog.hu/api/trackback/id/tr13285768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kobaljov 2008.01.05. 21:35:25

/off
Palik okosakat nyilatkozott is a tévében, hogy "őneki Ferihegy helyett már Portugáliában kéne most lennie, és, hogy miért csinálják ezt vele, nem vérzik, nem szakadt le a keze, nem lőtték őket fejbe." Talán érdemes lenne elküldeni neki a 4 lelőtt francia turista fotóját, aztán gondolkodjon el, hogy szervezőként vállalná-e a felelősséget..
/on

Nektek jó utat, kéz és lábtörést!

kujoon 2008.01.05. 21:54:17

Szalaynak kissé le kéne szállnia a rohadt magas lóról, persze, hogy összehasonlíthatatlan, mert csak egy amatőr túra télleg, de legalább kipróbálhatnák a teknikát, meg autóznának egy jót, abból is lehetne tanulni...ehh.

gege 2008.01.05. 22:10:15

2 köcsög, milliomos futam, elfüstolnek egy tartályhajó benzint és közben jó péran szomjanhalnak éppen ott Afrikában, egyébként is simán már rég be kéne tíltani ezeket a fajta kocsikat nem pedig ralikkal népszerűsíteni... mindegy, marha emberiség... Nem baj Palik büszke lehetsz magadra meg majd a dédunokád az 5O fokba Barmok

Feketedisznóvágás 2008.01.05. 23:43:53

A Palikék nagyon fennt hordják az orrukat. Tipikus magyar ujgazdagék..

Gondoljátok majd mi lesz ha Budapestről indul majd a Dakar. Ezek az "állatok" letaroljáka Vértest és a Bakonyt...

Thomas Magnum 2008.01.06. 00:01:31

Alapveően nem az a baj, hogy nem vesznek részt a Bamakón, hanem az, hogy ezt a helyzetet nem tudják kezelni és megfelelő módon kommunikálni.

Mondjuk megköszönve a lehetőséget, majd elmondva, hogy bár tisztelik e túra/rally/futam célját, lényegét, de ők másfajta célokat tűztek ki maguk elé, ezért mégegyszer köszönettel, de nem kívánnak élni az utólag felkínált lehetőséggel.

Ennyi.

herrmann 2008.01.06. 00:13:08

ugyan miért kéne indulniuk, semmi közös nincs a két versenyben, ennyi erővel egy balatoni trabant találkozóra is mehetnének. én se pazarolnám az időt a helyükben. bamakónak persze jól jön kis extra hírverés. meghát biznic ez az egész.

gege 2008.01.06. 00:15:55

Még annyi most volt a Palik a tv ben, hááát, ennek az embernek orvoshoz kéne menni, mint egy hisztis óvodás akinek elvették a játékát.

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2008.01.06. 01:27:47

Nem akarnak jófejek lenni. Mondjuk nem is azok, tény. :)

0xFFFF 2008.01.06. 02:08:38

Palik ? Milyen palik ? Van nevük ezeknek a paliknak ? ...vagy ezek azok a palik, akik mindig műszaki hiba miatt feladják a dakart, de az rtl világszenzációként közvetíti, mert magyartól már ez is eredmény ?

bANDYka 2008.01.06. 02:31:23

adják valaho a Bamako - t? kertévén valahol?

bANDYka 2008.01.06. 02:32:49

bocs én is utálom Palikot, de azé letettek valamit nem? télleg viszik ország hírét akárhogy, nemérdekes, CNN-re kapcsolsz látod nem étred, és mégis...

kreszta 2008.01.06. 03:04:35

És akkor itt jön a kérdés, hogy magyar a magyarnak...Hírverés igen, de nem lenne országimázs, ha palikék befűznék az ottani média egy részét és vinnék a hírét egy magyar kezdeményezésnek, egy tökös dolognak, és ezzel promótálnák a jövőbeli magyar dakar rajtot? Ez egy tipikus, kisstílű magyar megoldás palikék részéről, szánalmas!

jtrencsenyi 2008.01.06. 03:20:34

Szalay fikázó hozzászólásán nem kell csodálkozni, hiszen Ő a Dakar kelet-európai képviseletének vezetője. Tehát neki munkaköri köztelessége lefitymálni mindent, ami nem Dakar Rallye. Palik meg szimplán egy f*sz. :)

harddrive 2008.01.06. 05:12:42

"ugyan miért kéne indulniuk, semmi közös nincs a két versenyben"
Talán azért amiért a szlovák dakarosok indulnak. Érdekes, hogy pont egy szlovák dakaros csapatnak nem derogál elindulni a Budapest-Bamakón, a magyaroknak meg igen.

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2008.01.06. 08:28:26

palik azt is lenyilatkozta (elnezest lesirta) hogy ok ennivalot adnak az ehezo afrikaiak szajaba. a haverja a heder "urhajosszemuveg" barna meg a francia kormanyt vadolta, hogy nyomast gyakoroltak a szervezokre. ezek a szalayval egyutt mellik bolygon elnek?
azert sajnalom csak, hogy elmaradt a rally mert ha megtartjak lett volna esely latni ahogy paliknak szetlovik a kocsijat, ha magatol fel nem borul persze...

0xFFFF 2008.01.06. 08:36:45

banika !

Viszik, ja. Ők a stabil lerobbanók. Így jobb ha nem ismernek meg minket. Tudod hírverést csinálni a sikereknek érdemes, a kudarcsorozat híresztelése nem annyira jövedelmező. Bár ha te szeretsz az lenni, akin röhögnek, neked jó lehet az ilyen.

., (törölt) 2008.01.06. 09:09:49

Azért figyelembe kell venni azt is, hogy egy milliókért versenyre felkészített verdát, nem érdemes elhasználniegy ilyen túrán. mondjuk egy Dacia, meg két Trabant között. Aztán lehet megint szétszedni, ha indulni akarnak valahol.

Zsirparaszt 2008.01.06. 09:18:31

Ha ennyitől tönkremegy egy ilyen csodakocsi, a Dakaron az első gyorsaságin meghalna. Egyébként láttam tegnap a retek klubon Palikot hisztizni, szánalmas volt. Hogy nem szabad meghátrálni, meg ilyesmi? Túrót! Csak nem jön be a pénzecskéje, ezért nyivákol.

gege 2008.01.06. 09:52:47

Csak az RTL klub csinált belölük "sztárt", mondjuk aki megjelenik ennek a két mocsok kereskedelmi tv nek a képernyőjén az már egyböl az ...
Azért azt megkérdezném a Paliktól, ugyanmár milyen kenyeret ad ő azoknak az afrikaiaknak ahol áthaladnak ? Nem hinném az a finnyás gyomra bármit is megenne amit azok az emberek, vagy megáll 1 szuvenír boltba vásárolni, netán tankol ???

harddrive 2008.01.06. 10:53:01

CKV: Megintcsak kérdés, hogy a szlovákokat ez vajon miért nem zavarja?

hft 2008.01.06. 11:21:36

sziasztok, minden elismerésem a bamako szervezőinek, résztvevőinek. Palik nyilatkozata vérlázító volt és bunkó. Az autókról meg ne feledjük el, hogy a bamako ralin résztvevők sokkal közelebb vannak a hétköznapi autókhoz, mint a dakar speciálisan épített gépei.

drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2008.01.06. 11:44:22

Palik nem azért indul a Dakaron, hogy nyerjen. Arra úgy is képtelen.
Van ez a jó kis kezdeményezés, a Bp-Bamako, ami (nekem) sokkal szimpatikusabb, mint a vérprofi Dakar, és ha csak Afrikában szeretne autókázni, arra ez is tökéletes, nem?
Akkor miért nem indul el ezen?
Barom. Nagyképű, sztárolt hülye.

zoli400 2008.01.06. 12:11:30

Nincs Dakar?
Ehh... Hát idén nem nyit ki a milliomosok játszótere.
Aki meg szapulja ezt a túrát, (vagy mit), az lenézi azok teljesítményét akik elindulnak. Szóval egy nagyképű gyökér.
Akkor sem beszélünk így valamiről ami esetleg nekünk egyszerű. Főleg, hogy bármikor beledögölhetne Tisztelt "Én profi dakaros vagyok, nem foglalkozom ilyen szarokkal" Balázs gépe is. Ennyi. Nagyképűség 1000rel. Na ezért nem sajnálom. Legyen csak több millió deficit meg jövőre töketlen rohangálás a szponzorok után... Mert ugye meggondolják majd ez után, mire is adnak pénzt.

Viner Spicli 2008.01.06. 12:13:39

Palik, Szalay 2köcsög...
Sírnak, mint a fürdős kurva, mert nem jönnek a plussz szponzorpénzek. Bár ők azért ebből jól élnek, mert az egész mosoda. Magam is offroadozom, meg 5évig dolgoztam rally csapat vezetőként, így pontosan tudom mi megy.

Adok 100Ft-ot, tarts meg 20-30-at, a többi az enyém kp-ben, de Te adod a számlát.

Vajon a szlovákokat miért nem zavarja az "amatőrség"???
Ennek arról kéne szólnia, hogy autózunk egy jót, szórakozunk egy kicsit és jól érezzük magunkat!
A 2hülye a legnagyobb ingyenes PR fogást hagyja ki...

Lúúúúúúúúzzzerek

chemical_tourist 2008.01.06. 12:34:11

Csak rá kell nézni a Szalay "qurvakeménydakaros" Balázsra...no comment...Hát a Palikot meg hagyjuk...

nagyokoska 2008.01.06. 12:40:08

Én sem értem a "profi", azaz inkább hivatásos urakat. A Bp-Bamako bulival támogatnák inkább az afrikaiakat, mert szinte minden résztvevő visz magával valami segélycsomagot a helyieknek.
Kérhetne egy széria szponzor autót (vagy vehetne is egyet, ahogy a többiek teszik), és uzsgyi.
Nagyot csalódtam bennük, azt hittem, sportemberek, de a nyilatkozatuk nem erről tanúskodik.

gyepetto baggio 2008.01.06. 12:43:59

hát aki a marsi anikót kúrja ugyebár... asszem ennyi elég is

., (törölt) 2008.01.06. 12:44:10

Két válasz. A kocsi nem megy tönkreegy ilyentől, de azért beleketyeg pár km egy ilyen úton is. Gakorlatilag, most nulla kilóméteres verdákat, mindem verseny előtt szétszedi-összerakják, mert nem gondoljátok komolyan, hogy egy komoly versenyra csak úgy elindul a munka után? A Szlovákokról szerintem senki sem tud több infót, azonkívül, hogy Szlovákok.
anno Palik is egy kisebb feltuningolt170 lovas diesel autoval indult. A Szlovák is lehet, hogy valami kezdő az érdeklődő kategóriából, de ezt nem tudom. Azt pedig, hogy indulhat, nem indulhat, még alaposan befolyásolja a szponzorok engedélye is. Nem egy Bamakó túrára ölték bele a pénzüket.
Egy szponzori szerződés nagyon komoly. He megszegik még ők fizethetnek

Viner Spicli 2008.01.06. 12:44:53

Milyen sportemberek?????
Majmok...

harddrive 2008.01.06. 13:06:39

CKV: Komolyan gondolod, hogy a szponzoroknak az a jó, hogy sehol nem indul az autó? Aki fizet azért, hogy az autón legyenek a hirdetései az azért fizet, hogy az az autó látszon. A Bamakoról is lesz napi beszámoló, rengeteg közvetítés, műsorok, újságcikkek, ha ott elindul akkor legalább valami értelme volt, ha nem indul sehol akkor a szponzorációra fizetett pénz mehet a kukába. Mert fisszakapni senki nem fogja azért mert elmarad a futam.
A dakar-on amúgy nem nagyon indulnak amatőrök már csak a költségek miatt sem, szóval ha a szlovákok bevállalják akkor a magyarok is megtehették volna. De a lényeg nem is ez, hanem az a fellengzős bunkó stílus amit előadtak, ezt pedig semmilyen értelmes indokkal nem tudom magyarázni, elvégre egy hazai kezdeményezésről van szó ami akárhogyis, de az ország imázsát építi. Ennyit a nagy magyar rally "sportolókról".

Corncrake 2008.01.06. 13:09:01

Jól teszik Szalayék, hogy nem égetik magukat ezzel a sok lúzerrel. :-)
A szánalmas villám géza most ezzel reklámozná magát. Hihetetlen, hogy mennyi idióta veszi be ezt a Bamako maszlagot.

harddrive 2008.01.06. 13:13:30

Corncrake: megnézném te meddig jutnál el a bamakon.

mxplanet 2008.01.06. 13:21:41

nem jutna neki rá lové :D

Corncrake 2008.01.06. 13:23:14

harddrive: Biztos tovább mint te. :-)
Mellesleg kit érdekel ki meddig jut el? Nap, mint nap autókáznak ám mások is Afrika földjén, s mivel a normális utak elég ritkák, ezért sok-sok ezer ember az év 365 napján nyújtja azt a teljesítményt, amire a rallysok felvágnak. :-)

harddrive 2008.01.06. 13:26:06

Corncrake: de nagy arcod van okoska. Látszik, hogy sokat is tudsz az afrikai utakról... Na sebaj, ilyenekre is szükség van, hogy legyen kin röhögni.

toxikus 2008.01.06. 13:26:29

nekem is valhogy egy játéka után síró ovodás képe jutott eszembe, amikor láttam palikot nyilatkozni:D szánalmas két fasz ez az tény. amúgy ez a verseny után szétszedni és újra összerakni a gépet gondolat kicsit marhaság.

szerinted akkor most a kocsit berakják a garázsba, oszt jövőre előveszik és indulnak is vele?
nemá ennyire nem lehetsz... :)

eccerűen most nekik még a fagyi is szarízű mer óvodás barmok. aztán meg hallhatjuk a sárga irígységtől eltorzult hangon tett nyilatkoztaikat, amikor a bamakóról van szó.
azon meg nem is csodálkozok,h egy milliomos médiakurva meg egy műraliis pénzt ad ki, esetleg támogat valikt. nemá, most keresett volna több misit, még ő adakozzon? hogynemá

Corncrake 2008.01.06. 13:31:27

harddrive: Lehet, hogy többet, mint te. Na, de nem cseszem itt el a jókedveteket. Játszatok csak a gondolattal, hogy milyen fasza ez a villám gejza féle rally. :-)

harddrive 2008.01.06. 13:47:58

Corncrake: mást nem tudsz mondani, csak azt, hogy "lehet, hogy többet", "lehet, hogy tovább"? Ennyit tudsz? Ezek aztán a konkrétumok öcsém, megyőztél! Csak keményen!

Parasite 2008.01.06. 15:23:31

ez a bamako túra nem szennyezi a környezetet? vagy ti hidrogénhajtással mentek végig afrikán? palik egy fasz, ez tény, de abban igaza van hogy nem indul, mert minek, komolyabb már annál a verdája meg a szponzorai, hogy ott hülyéskedjen. ettől persze még reagálhatott volna normálisan is, nem így, ahogy.

mxplanet 2008.01.06. 16:23:35

parasite! szponzoroknak biztos ez a jó, hogy nem mutatják sehol az autóját.

nagyon okos vagy;)

borpunk 2008.01.06. 17:38:12

Nem értem a bamako fanokat, miért keverik a dolgokat össze. Szerintetek miért nem látunk olimpikonokat falusi versenyeken indulni? Ők akkor most bunkók? Vagy úgy gondoljátok ha már ecsettel össze tudtok kenni egy vásznat akkor azt egyből mondjuk Munkácsy képei mellé kellene kiállítani? Ne keverjük már a ligákat. És ne példálózzon senki itt a pénzzel. Biztos sokkal többet költenek Palikék, Szalayék és a többi dakaros de ugye senki nem gondolja, hogy egy bamako túrás költségvetését egy akár közepes színvonalon élő magyar ki tudná gazdálkodni... Persze nem a dácsiáról és egyéb "poén" járművekről beszélek. Akad ott bőven sokmilliós terepjáró is, a bkv szánalmas jópofizásáról meg ne is beszéljünk. Szóval kedves pénzmegszálottak halkuljanak le szépen. A bamakó is elérhetetlen úri huncutság az ország 80-90 százalékának.
A szponzorszerződések tényleg szigorú dolgok, és főleg nem tudhatjátok mik szerepelnek bennük. Az meg, hogy itt osztjátok az észt arról, hogy mit kellene kibírni a dakaros versenyautóknak, az egyszerűen szánalmas. Egy napi etap után nagyobb értékű cuccot cserélnek a gyári csapatoknál mint amit a ti autótok ér. Ezen kívül nem is ezen múlik a bamakos részvétel.
Nem akartak ezen részt venni. És? Akkor mi van? Most akkor ki is sír mint egy ovodás? Jól jött volna kis ingyenreklám gondolom.
Azt se felejtse el senki, hogy Szalay, Palik, Kiss mind a dakar élvonalbeli verszenyzői, ha tetszik ez valakinek, ha nem.

mxplanet 2008.01.06. 18:22:01

élvonalbeli
wehehhe

mxplanet 2008.01.06. 18:25:42

egyedül Alma(Varga Ákos) eredménye mondható annak

kalaszi 2008.01.06. 18:34:45

szánalmas azokat sértegetni gyalázni...akiket nem ismerünk

amf · http://alphamikefoxtrot.blog.hu 2008.01.06. 18:57:05

A dakaron kb 700 jármű indul iszonytatóan sok kategóriában. Magyaroszágról indulók akiket ti itt épeen rommáugattok amiért nem indulnak a T2 kategóriába neveztek. Nézzétek meg ez mit takar mondjuk a www.tereprally.hu -n és nézzétek milyen szintén ott leírt challange kupa, osztán vessétek össze mondjuk egy átlag futam időeredményeit a két kategória között. A bamakó mint verseny, technikailag challenge kupa alatt van, a T2 pedig a tereprally sport csúcsa. A dakar meg csak legenevesebb világbajnoki futam, de még van pár amin indulnak magyarok nem is rossz eredményekkel. Szarul komunikálták le ez tény, de fogalmatok nincs miről beszéltek. Ilyen arcokkal futnak egy kategóriában mint Peterhansel, szegény McRae, Roma. Szalay balász nem gyenge nemzetközi eredményekkel bír. Mondjuk Takumaszatót nem akrajátok megkérni, hogy mivel nem forma1-es világbajnok de nem jönne el autóstól hungaroringre többnyire hobbiversenyzők ellen csapatni? Palik meg egy fasz mint ember. És kit érdekel?

emzsolt 2008.01.06. 18:59:55

Palik versenyző??? Bármely hegyre, így a Himalájára is felvisznek a serpák, attól még nem vagy hegymászó, akár mozgássérült is lehetsz. Azt a nevetséges majmot azért viccesnek tartom, hogy Dakar menőnek nevezed.
Az autóversenyzés egy forszírozott versenytempót feltételez, és csak másodsorban túlélést. E kettő után van a siker. Az az ember aki egy defektnél azt semtudja mire való a kormány, még elfogadhetó utcai vezetőnek sem mondható. De sorolhatnánk a hőstetteit meg a hazugságait.

borpunk 2008.01.06. 19:15:27

Nekem sem Palik a kedvencem, sok faszság köthető hozzá. DE teljesen mindegy milyen taktikával, az első 10-20 %-ban lenni elég gyakran (nem csak a dakarról beszélek) az akkor is elismerésre méltó ha nem szeretem az embert.
Az emlékezetes "álltamagázonésegyszercsakmegborultam" eset óta nagyon sokat fejlődött emberileg is, de a vezetés terén sokkal többet. Szerinted ha valaki csak úgy odamegy a Nissanhoz, hogy figyejjjé má, van itt lóvé, adj egy autót, az kap is? Biztos nem érdekli a Nissant kinek oszt gyári felkészítésű autót...
Szalayt jobbnak gondolom minden szempontból.
Kiss pedig a legprofibb versenyző a magyarok közül. Sajnos nem egy autókímélő típus ezért mindig van valami gondja. Ezért is vártam már nagyon a dakart, hátha végigmegy és akkor végre lenne magyar a 15-ben.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.01.06. 19:16:23

nekem a dakarosok közleménye egy hajszál hijján korrektnek tűnik. egy kib...tt "köszönjük a lehetőséget, de..." hiányzik az elejéről. nem került volna semmibe, de már nem lehetne belekötni, hogy arcos...

amf · http://alphamikefoxtrot.blog.hu 2008.01.06. 19:22:22

emzsolt: nem neveztem semminek, sőt emberileg egy díszfasznak tartom. csak mondjuk ez az oltás amit azért kapnak mert nem indulnak el itt kibaszottul nem jogos. Mos Kis Sándor szar ember, mert nem indul el olyan futamon az autójával ami neki egyszerüen érdektelen? Szalay is? A Bamako egy tök jó dolog, csak teljesen más kategória. És legtöbb vélemény formáló itt ezt nem fogja föl. MÁV is működted gyorsvonatokat, meg SNCF is, sőt sinek is majdnem tök ugyan olyanok. Azért más kettő nem? Dakar-Bamako azért nem ugyan az még ha mind a kettőben afrikában mennek autókkal még nem ugyan az.
Csak neked hasonlat: Standar és Pro-Modified egy kategória? Naugye.

mxplanet 2008.01.06. 19:30:04

olyan háttérrel és technikával,mint am ia paliknak van,nagyon sokan közülünk is végig mennének ugyananyni szerencsével mint ő.

paliknak pár éves "autóversenyzői" tapasztalata van.emlékszem mikor pár évvel ezelőtt egy magyar gokart bajnokin probálta fitogtatni a szakmai tudását :DDD

emzsolt 2008.01.06. 19:35:30

Én a Bamakórol eddig nem alkottam véleményt, csak a nem versenyző Palik majomról. Sajnos sok véleménnyel itt az én véleményem ütközik, mert Kis Sándor kiváló autóversenyzőt és Szalay Balázs nagyon lelkes autóversenyzőt én is úgy gondolom fura lenne a Bamakón látni. Ezzel nem akarom leszólni a Bamakót, minden tiszteletem mindenkinek aki tett valamit érte, de az más. Persze a motorosokról ez a Palik miatt, soha nem szólunk, mert az ő személye ami indulatokat generál. Természetesen nekik egy Dakar összehasonlíthatatlanul más kihívás, azért náluk van némi szorzó, csak hát nem ők a médiamajmok. Persze ha a Győzikéjük indulna motorral, akkor megemlítenék, hogy nem egyszerű.

amf · http://alphamikefoxtrot.blog.hu 2008.01.06. 19:39:48

emzsolt: ugyan azt mondjuk. palik meg gyulájával elmehet... miatta nézek lenémítva forma1et.

emzsolt 2008.01.06. 19:42:31

Amikor beült Szalay mellé, és a prológon a folyamatos haladás is éppen sikerült, bemondta a szakkommentátor a jobb hármat, aztán a Szalay el is küldte az ...ba.Persze az óriásplakátokon Palik állt elöl, mellékes személy volt a háttérben a már tapasztalt, na meg sofőr Szalay, meg az autó. Pesze ezeket fölösleges leírni, mert ha bizonyos politikusok nem indulhatnának, akkor biztosan benne lenne az első tíz legjobban utált ember között a F1 közvetítésével.

emzsolt 2008.01.06. 19:46:29

amf! Te remélem nem úgy érzed, hogy vitáznék veled? Én is úgy látom, hasonló a véleményünk. Ha más lenne, azt is tiszteletben tartanám, ennek meg nagyon örülök.

emzsolt 2008.01.06. 19:49:09

mxplanet! Emlékszel, mikor mutatták, amint a homokdűne taraján, megállt lenézni, hogy mi következik, rajta kívül (még a kamionosok is lendületből átmentek, leugrattak?

emzsolt 2008.01.06. 19:57:36

Volt egy lekes motoros. Nem volt hosszú és sikeres endúrós multja, talán sem a kora, sem a testalkata nem volt alkalmas a Dakarra. Összesöpörte otthon, abarátoknál üzlettársaknál sponzoroknál a lét, megvette a KTM-et sokat edzett és elindult. Sok minden történt...,... és rá kellett jönnie, élete álma közel áll az öngyilkossághoz, mert a motorosok lassú részét utolérik az autók, és Ő is tudta, nem várhatja el a győzelemért küzdő gyári versenyzőktöl, hogy az Ő élete nagy túrájával törődjenek. Sok áldozata ellenére kiállt és belátta, ez egy nagy verseny nem egy kalandtúra.

mxplanet 2008.01.06. 20:34:01

emzsolt! IGEN :DDD
és hogy a motorosok nagy rsézének jobb volt az átlagsebessége mint neki autóval :)

Furmányos 2008.01.06. 21:00:44

Palikról és a hozzá hasonlókról eddig is megvolt a magam véleménye. Sajnos igazam lett. Büdös bunkók.
Egy felkínált lehetőséget úgy is vissza lehet utasítani, hogy megköszönöm, egyben jelzem, hogy nem tudok/akarok élni a lehetőséggel ezért és ezért. Ismét elmorzsolok egy köszönömöt és sikert kívánok az indulóknak.
De ez a bugris ezt nem ismeri, csak Démonhillezni tud a retekklubbon.
Ehh, minek fecsérlem itt a drága időmet?!

harddrive 2008.01.06. 22:28:04

Azért ne felejtsük el, hogy nem Palik tette ezt a nagyon "szimpatikus" nyilatkozatot, hanem Szalay.

balagelak 2008.01.07. 00:21:13

Igaza van harddrive-nak, nem Palik mondta. Régen spec még csíptem is Palikot a DamonHilles időszakban. De most amit szegény "Gyulám"-mal művel. Olyan mintha Gyula lenne a rangidős, olyan hülye lett ez a Palik. el sem tudom képzelni, hogy ment hozzá ez a csaj. Hihetetlen bunkó. A magyar Forma 1 valszeg sokat is köszönhet neki, és attól függetlenül, hogy valszeg csak az ismertsége miatt került be a Dakarba, már egész jól megy. Megértem őket, hogy miért nem indulnak a Bamakón, de iszonytatóan BUNKÓ-n kommentálta a dolgot Szalay, és ezzért sz*rja össze magát :D
HAJRÁ BAMAKÓ, Hajrá Inca Team! :D

balagelak 2008.01.07. 00:22:43

Nah jó, bocs, kicsit felhergeltem magam. :)

zlaboncz 2008.01.07. 08:22:48

borpunk, az olimpikon is elindulhat egy falusi versenyen, legfeljebb lesz egy nagyon laza edzése... Nem hiszem, hogy bárkinek ártana egy külön edzés. A Dakarosoknak is jól jöhetne, hiszen ők sem minden nap jutnak el Afrikába gyakorolni, ráadásul szervezett körülmények közt. A végén legfeljebb elmondhatnák, hogy jó buli volt, igaz, sokat ültünk az autó árnyékában míg vártuk a többieket, de addig is ápoltuk a kapcsolatot az afrikaiakkal, hogy jövőre esetleg lehessen Dakar. Esetleg segíthetnék a "versenyzőket" további jó pontokat szerezve. De a lényeg ez lehetne: "jó buli volt".

Ha meg nem akarnak elindulni, akkor meg "Köszönjük, nem tartjuk elég biztosnak a futamot" vagy "Köszönjük, nem kívánunk részt venni" Mindegy hogyan, de normálisan kellene ezt rendezni, nem pedig fikázva...

Z.

harddrive 2008.01.07. 10:17:25

Őszintén szólva én sokkal inkább becsülöm azt aki egy ezer éves Ladával indul neki a sivatagnak, mint aki egy hatalmas csapat által sok-sok millióból összerakott spéci versenygéppel, egy agyonbiztosított versenyen.
A magyar Dakarosoknak amúgy nem igazán tudom mitől van ekkora arca, tudtommal egyikük sem tartozik annyira a Dakar élvonalába, hogy ilyen magasről nézhessenek le egy amatőr versenyt, ami ráadásul hazai szervezésű. És itt nem csak a Bamakó szervezőinek és versenyzőinek lenézésről van szó, hanem arról a sok-sok emberről is akik egyszerűen csak szeretik ezt a versenyt. Lehet, hogy nincsenek benne gyári csapatok , lehet, hogy nem egy profi verseny, lehet, hogy nem kell multimilliomosnak lenni, hogy valaki elindulhasson, de akkoris a miénk. Nyilván leesett volna az aranygyűrű Szalay újjáról, ha azt nyilatkozta volna, hogy "köszönjük, de nem". Ez azért elmond valamit arról, hogy milyen "sportemberek" ezek.

Mr. Pink2 2008.01.07. 10:27:24

A Dakar fikázók értsék már meg, hogy nem azonos súlycsoport a két esemény. Szalayék nem lenézik a Bamakót, hanem - jogosan - nem tartják kompatibilisnek a Dakarral.

A Dakar a sebességről és a technikáról szól, kemény terepen mennek. A Bamakón még a verseny kategória is inkább túra, és az egész utazás nagyrészén közutakon mennek.

A Dakarosok autói akár több százmilliós verdák, nyilván nem is akarják ezeket elindítani a nemzetközileg ismeretlen Bamakón, nem beszélve arról, hogy a szponzoraik számára sem cserélhető a Dakar a bamakói útra.

Szerintem nem lenézik a Bamakót, hanem objektíven látják a különbségeket. Egy Dakarosnak nem jelent semmiféle kihívást a Bamakón indulni, ahogy nem az egy BMW-vel leállni versenyezni egy Lada ellen.

zlaboncz 2008.01.07. 11:52:24

Kobayashi, lehet, hogy így van, de akkor - ahogy már többen írták - miért nem lehet így lenyilatkozni, hogy "Köszönjük a lehetőséget, de..." és akár az általad, akár az általam felsorakoztatott okok bármelyikét be lehet emelni.
Miért kell olyan stílusban nyilatkozni, hogy mindenkinek kinyílik a Dacia-féltengely a zsebében? Csak ennyi kellett volna, és egy fika-topikkal kevesebb lenne.
Z.

Walmer 2008.01.07. 12:13:11

Na, azért csak ne becsüljünk le egy tuning Ladát:-)

Szalay pedig igenis bunkó volt. Senki nem mondja, hogy a Bamako olyan, mint a Dakar. Ezt Villám is mondta a Klub rádióban. Itt azon háborodott fel a többség -jogosan- hogy, Szaly akkora arccal szarta ki a véleményét a fején lévő lyukból, mint állat.

balagelak 2008.01.07. 14:32:40

Szerintem Szalay kommentje nem csak ezt a kis közönséget háborítja fel. Elképzelhető (Pillangó-effektus), hogy szponzori következményei is lehetnek. Nem?! Megérdemelné.

mxplanet 2008.01.07. 17:37:56

akkor vegyük csak szépen sorba.
a faszszopó szalaynak mi az hogy túra a bamako?? a dakaron nem azt csinálja???? tíz éve megy ott és a harmincba nem bír bemenni...
annak idején mikor usaban pályaautozott dodge kupa stb..30ból a 26 ik helyen hugyozta a falat.
palikot meg inkább hagyjuk.
szóval ez csak egy fellengzős duma, hogy a bamako egy tura.
bamakon is tuti lennének, akik elvernék a buzi száját.
a tereprally egyébként az igazi,über HOBBI autóverseny, ahol max egy-két "profi nyugdíjas" néha elindul(sainz,stb).

gy* 2008.01.08. 21:47:19

helyükben már csak poénból is elindultam volna egy Wartburg kombival, egy autóban a kimaradt dakarosok :-) Persze lehet, hogy ezt a gyökér szponzori szerződésük tiltja, de csak lehetett volna tenni valamit az indulásig. Ennél jobb alkalmuk nem lett volna, minden elő volt készítve.
De ezek nem azok a fickók.

Viszketeg · http://zagyvasag.blog.hu 2008.01.09. 13:39:37

Nem értem mit kell Szalay nyilakozatán háborogni. Tényszerűen, tömören közölte, hogy nem indulnak. Miért is kellene indulniuk?

Azt is tényszerűen közölte, hogy a két rendezvénynek semmi köze egymáshoz. Ez így is van. Ha tetszik, ha nem. Nem mondta azt, hogy a Bamakó egy hasznavehetetlen lúzerek gyülekezete, sem azt, hogy szar. Annyit mondott, hogy az nem rally, hanem túra. Teljesen korrekt.
süti beállítások módosítása