2008.01.11. 19:53 ge

Holnap reggel találkozunk!

Nemrég beszéltem Kirk Kapitánnyal, aki épp a Salamon-szigeteki influenza maradék vírusaival küzd (azt reméli, majd a sivatagi klíma kifertőtleníti), és lelkesen készül a holnapi rajtra. Nem tudom ki-mennyit fog aludni, de úgy sejtem hogy most minden induló sokkal izgatottabb annál, mint hogy igazán kipihenje magát. Pedig holnap reggel mind korán kelünk, én is, és várunk minden kedves olvasót itt a blogban, hogy velünk együtt kövesse végig a két és fél órás rajt lélegzetellállítóan izgalmas eseményeit.

Tehát holnap reggel 7:30-tól 10:00-ig színes-autós-érdekes beszámoló a Kossuth térről, exkluzív interjúkkal és fotókkal. Ébredjenek velünk Ön is!

2 komment

Címkék: start


A bejegyzés trackback címe:

https://bamako.blog.hu/api/trackback/id/tr31293851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

átlátó 2008.01.11. 23:47:05

Ez úgy gyenge ahogy van,kérem vissza a jegy árát,ez egy üres hodály. Ettől áll el a lélegzetem nem az izgalomtól. -Büfiztem,jobban vagyok.

Anyánk

Szponzorok






Fotók

süti beállítások módosítása